مهندسي بافت چيست؟ تعريف، تاريخچه و کاربرد
معرفي و بررسي انواع تجهيزات كار در ارتفاع
سفر و گردشگري چه تاثيرات مثبتي بر روحيه انسان دارد؟
خواص ويژه روغن حيواني در مصارف روزانه براي گسترش سلامتي
آشنايي جامع با نكات كاشت درخت عناب
بهترين آسياب قهوه صنعتي
یکشنبه ۲۱ اسفند ۰۱

كتاب فرمول

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش نهم

از ابتدا تا امروز

مشاهده و خريد اينترنتي كتاب از كاواك

كتاب ساعت‌ها |مايكل كانينگهام | مترجم: مهدي غبرايي | نشر: نيماژ

رمان به سه زن از سه نسل مي‌پردازد كه تحت تأثير رمان خانم دالوي اثر ويرجينيا وولف قرار مي‌گيرند. اولي خود ويرجينيا وولف است كه دارد در سال ???? هم‌زمان با نوشتن رمان خانم دالوي، با بيماري رواني خودش دست و پنجه نرم مي‌كند. نفر دوم خانم براون است، همسر يك كهنه سرباز جنگ جهاني دوم، كه در سال ???? مشغول خواندن رمان خانم دالوي است و هم‌زمان جشن تولد شوهرش را ترتيب مي‌دهد. نفر سوم، كلاريسا وگان، زني همجنس گراست كه در سال ???? جشني به افتخار دوست شاعر و معشوق قديمي اش ريچارد مي‌گيرد كه به خاطر بيماري ايدز با مرگ دست و پنجه نرم مي‌كند.

كتاب مترجم دردها | جومپا لاهيري | مترجم: امير مهدي حقيقت | نشر: ماهي

كتاب مترجم دردها، مجموعه‌اي از داستان‌هاي كوتاه نوشته‌ي جومپا لاهيري است كه نخستين بار در سال ???? به چاپ رسيد. كاراكترهاي اين مجموعه از داستان‌هاي جذاب و تأثيرگذار از لاهيري، با قدم گذاشتن روي مرز ميان سنت‌هاي هنديِ به ارث گذاشته شده و سرگشتگي‌هاي دنياي مدرن، به دنبال عشقي وراي محدوديت‌هاي فرهنگي و زمان هستند. در يكي از داستان‌هاي اين اثر فوق‌العاده موفق، زوجي هندي-آمريكايي بايد با غم از دست دادن فرزندشان مواجه شوند در حالي كه به خاطر قطع شدن برق، محل زندگي‌شان در بوستون در تاريكي فرو رفته است؛ در داستاني ديگر، مترجمي كه در حال نشان دادن مناطقي از هند به خانواده‌اي آمريكايي است، با اعترافات حيرت‌انگيزي روبه‌رو مي‌شود. جومپا لاهيري با بينش فرهنگي كم نظير و مهارت‌هاي منحصر به فرد خود در داستان سرايي، مجموعه‌اي را خلق كرده كه به اين راحتي‌ها از ذهن مخاطب پاك نخواهد شد.

كتاب دنياي آشنا |  ادوارد پي.جونز | مترجم: شيرين معتمدي | نشر: شورآفرين

رمان دنياي آشنا، داستان كشاورزي سياه‌پوست به اسم هنري تونسند را روايت مي‌كند كه درگذشته برده بوده است و اكنون تحت سرپرستي قدرتمندترين مرد شهر منچستركونتي، ويليام رابينز قرار گرفته است. تونسند با اطمينان از عدم تخطي از قانون، با نظم و دقتي عجيب، انجام كارها و امور رابينز را به عهده مي‌گيرد. اما وقتي كه مرگ نابه‌هنگام او سر مي‌رسد، همسرش كالدونيا، از عهده‌ي اجراي امور برنيامده و آشوب و بلوا به پا مي‌شود…

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.