مهندسي بافت چيست؟ تعريف، تاريخچه و کاربرد
معرفي و بررسي انواع تجهيزات كار در ارتفاع
سفر و گردشگري چه تاثيرات مثبتي بر روحيه انسان دارد؟
خواص ويژه روغن حيواني در مصارف روزانه براي گسترش سلامتي
آشنايي جامع با نكات كاشت درخت عناب
بهترين آسياب قهوه صنعتي
دوشنبه ۱۵ اسفند ۰۱

شركت رسيس واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت

 

 به گزارش بخش خبري Zoomit ، شركت رسيس با واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت، گامي مؤثر در جهت كاهش هزينه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقيم و بدون واسطه برداشته است.

 

تيم فني رسيس در زمينه‌هاي مختلفي نظير شبكه، نرم‌افزار، امنيت سيستم‌ها و ساير زمينه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ارتباطات، داراي مدارك معتبر بين‌المللي بوده و با تكيه بر تكنولوژي كشورهاي پيشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز مي‌كنند.

مشتري‌مداري، پاسخگويي مؤثر به نيازها و به دست آوردن رضايت كاربران از اصول و اهداف فعاليت‌هاي مجموعه رسيس به شمار مي‌رود. از اين رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاكم ساختن اين فرهنگ، در كليه لايه‌هاي سازماني به كار گرفته ايم تا با تمام توان بتوانيم پاسخگوي كليه نيازهاي مشتريان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشيم.

يكي از محصولات شركت رسيس دستگاه‌هاي فورتي نت است ، ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يكپارچه و با كارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبكه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين كمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبكه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است كه از جمله معروفترين آن‌ها مي‌توان به فايروالهاي FortiGate كه قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer، ساير محصولاتي مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... كه همه آن‌ها را مي‌توان به‌صورت متمركز از طريق Fortimanager كنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ كند.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه‌هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه كردن قابليت‌هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، كاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E است كه توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين‌تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت مي‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره كرده كه به ترتيب جايگزين‌هاي مناسبي براي دستگاه‌هاي FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. براي مراكز داده مدل‌هاي FG-1100E با قيمت پايين‌تر جاگزين قويتري براي مدل FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E هستند كه به‌تازگي روانه بازار شده‌اند. شاهكار محصولات جديد فورتي نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. اين مدل كه به‌تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود ??? گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است كه نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسكو در حدود ?? برابر كارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانك‌ها، شركت‌هاي بيمه و ارائه‌دهندگان پهناي باند مناسب است.

لايسنس محصولات فورتي گيت

باتوجه به تحريم‌هاي اعمال شده عليه كشور عزيزمان ايران، برخي از كاربران ترجيح مي‌دهند به‌صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است كه دستگاه ديگر در معرض بلاك شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين ساليانه نيز كاهش مي‌يابد. اما ديگر به‌روزرساني‌هاي امنيتي به‌صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبكه بايد پس از توزيع هر به‌روزرساني به‌صورت دستي آن را به آن منتقل كند. باتوجه به اينكه تحت هر شرايطي اين نوع به‌روزرساني با تأخير همراه است و كاربر نمي‌تواند به‌صورت مستقيم از فورتي نت فايل‌ها را دريافت كند، خريداري محصول  و اين به‌روزرساني‌هاي حياتي از شركت‌ها معتبر كه فايل‌هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممكن در اختيار شما قرار مي‌دهد بسيار حائز اهميت است. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ‌هاي آپديت، كار را براي شما آسان‌تر خواهد كرد.

اين مسئله در مورد تأمين لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سال‌هاي اخير به تدريج راهكارهاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه‌هاي متعددي در ليست سياه شركت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاك (Block) شده‌اند.قابل توجه آنكه به همين نسبت رفع اين مشكل يعني آنبلاك (Unblock) كردن نيز سخت‌تر و عملا امكان‌ناپذير شده است. لذا در اين خصوص بايد از مشاوره و تخصص شركت‌هايي بهره جست كه تجربه كافي در اين زمينه را داشته و به‌عنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امكان ارائه راهكارهاي عملي براي دور زدن فني تحريم‌ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين‌تر در اين زمينه نمي‌تواند اولويت اصلي انتخاب تأمين‌كننده باشد. باتوجه به فشارهاي اقتصادي شركت‌هايي بدون انجام عمليات‌هاي دقيق و هزينه‌بر فني طي سال‌هاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين كرده باشند اما عدم تجربه كافي و تمهيدات همه‌جانبه و لازم منجر به غيرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاك شدن) گرديده كه ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي،  شبكه كاربران را با مخاطره جدي مواجه مي‌سازد. بنابراين بايد از طريق شركت‌هايي اقدام به خريد و سفارش‌گذاري اين محصولات تخصصي نمود كه علاوه بر توانايي سفارش‌گذاري و خريد لايسنس به‌صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال‌سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشكل را به حداقل برساند. بديهي است كه حفظ كيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه‌هاي تأثيرگذار بر قيمت است.

مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه‌هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل كاربري دستگاه‌هاي اين برند كاربرپسند بوده و به‌راحتي با شركت در يك دوره آموزش كاربردي چند ساعته، قادر به كار كردن با اين دستگاه‌ها خواهيد بود. ازآنجاكه فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي‌كند، براي مجموعه‌هاي بزرگي همچون پتروشيمي‌ها، اين امكان را فراهم مي‌آورد كه شبكه‌اي حرفه‌اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند كه موجب تسهيل در مديريت دستگاه‌هاي تحت شبكه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل‌توجه هستند كه بي‌درنگ مجموعه‌هاي مختلف با هر اندازه‌اي از شبكه را به سوي خريد دستگاه‌هاي اين برند سوق مي‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد